torsdag 6 augusti 2009

Gamla Stan


Ibland får man ta sig ut på en promenad exempelvis till Gamla Stan.


Det är ett måste med ett besök på Själagårdsbodarna när man besöker
Gamla Stan. Här hittar jag allt från kylskåpsmagneter, bokpapper, dukar och till leksaksbilar exempelvis folkabussar. Det sistnämnda köptes med förtjusning och är nu placerad på utedassets hylla.


Tar en kaffe på Järntorget, en gatumusikant spelar schysst jazz på sin Gibsongitarr.


Jag är nöjd med min promenad och går hem mot Söder.



.

3 kommentarer:

  1. Hej syrran ;-) fin promenix..nästa gång följer jag med.....

    SvaraRadera
  2. Underbart! Nu kan jag få min rapport från Stockholm när jag är i Bangkok, lovely. Kraaaam Susanna

    SvaraRadera
  3. Visst är det hääärligt!!!

    SvaraRadera

Bloggintresserade