tisdag 22 september 2009

London calling



Vi besökte London för några dagar så...


vi åkte tunnelbana


till Portobello Road





mobilt kafé. Fortsatte sedan till...


ja... här bor hon ju


dingdong...dingdong


London ögat


Natural History Museum är ett måste


det kan man fråga sig


ett förstorat foster, stor som en femåring, livmoderljud wow...


besökte Londons aquarium och träffade på en harmynt rocka


Harrods är aldrig fel...


de var goda också


Tate Modern kan inte skryta med sin belysning


stängt pga ombyggnad, jag blev skitsur


gick istället till något som hette London Riverside


där träffade jag på världens längsta människa


lunchen intogs på Kensington Garden på ett
ställe som heter Orangeriet

2 kommentarer:

  1. En helt fantastisk guidning! Som i sina konsekvenser kan innebära att 1) Jag behöver inte åka till London, jag har redan varit där. Eller, 2) Jag måste bara åka till London!

    Älskar dig syrran!

    Fanny

    SvaraRadera
  2. Ja...det kan du ha rätt i..Kram på dig

    SvaraRadera

Bloggintresserade